Client
Strefa Disco
Rebranding w rytmie Disco!
Strefa Disco to lokale, które nawiązują klimatem i stylem do lat 80 i 90-tych, w takim klimacie miał też być rebranding, czyli odświeżenie wizerunku firmy. Sami wychowaliśmy się w szalonych latach 90-tych na bydgoskich podwórkach, kiedy żywność była na kartki, a miejsc parkingowych było więcej niż aut. Szelst kreszu był wszechobecny jak i hity eurodance’u. Z wielkim sentymentem oraz pełni zapału wzięliśmy się do pracy. Zaczęliśmy jak zawsze od podstawy identyfikacji wizualnej, czyli logotypu. Założeniem było przygotowanie projektu, który sprawdziłby się w postaci neonu, jako że są one nierozłącznym elementem panoramy miasta z lat, do których nawiązuje bar.
Merchandise
Poza cyfrową identyfikacją wizualną zajęliśmy się również projektem i produkcją materiałów promujących placówkę. Poniżej można zobaczyć część indywidualnie zaprojektowanych plakatów, kubków i koszulek. Przygotowaliśmy również projekt menu oraz indywidualnie zaprojektowane tapety, które zdobią wnętrze lokalu.