Oferta

Support
Shoper

Wsparcie w rozwoju Twojego sklepu internetowego na bazie platformy Shoper

Shoper

Jakiego zakresu wsparcia potrzebujesz?

Stworzyliśmy 2 zakresy wsparcia w zależności od aktualnych potrzeb

Podstawowy – wsparcie na start

Pakiet „Podstawowy” to idealne rozwiązanie dla właścicieli nowych sklepów internetowych, którzy potrzebują wsparcia w pierwszych krokach. Oferuje 1 godzinę pomocy miesięcznie na konfigurację i bieżące pytania, kontakt przez e-mail oraz wysoki priorytet obsługi zgłoszeń, co pozwala szybko reagować na potrzeby i problemy.

Dzięki temu pakietowi możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, mając pewność, że techniczne aspekty Twojej strony są pod stałą opieką. To doskonały wybór dla osób, które chcą bezpiecznie rozpocząć działalność w e-commerce.

Premium – rozwój i rozbudowa

Pakiet „Premium” to kompleksowe wsparcie dla wymagających właścicieli średnich i dużych sklepów internetowych, którzy stawiają na rozwój i doskonałość działania. Dedykowany szczególnie stronom o wysokim ruchu oraz tym, które realizują intensywne kampanie reklamowe. Oferuje priorytetową obsługę zgłoszeń, rozszerzone formy kontaktu (e-mail i telefon), a także aż 3 godziny wsparcia miesięcznie na konfigurację, konsultacje i bieżące prace.

Dodatkowo, pakiet obejmuje proaktywne podejście do rozwoju w postaci regularnej analizy zachowań użytkowników, audytów techniczne, monitorowania Google Search Console i dostępności strony (uptime), a także udostępnia indywidualny status strony z bieżącymi danymi. To rozwiązanie zapewnia pełną kontrolę nad działaniem witryny i pozwala skupić się na biznesie, mając pewność, że wszystkie aspekty techniczne są na najwyższym poziomie.

Pakiety wsparcia

Podstawowy Premium
Wsparcie w konfiguracji i pytaniach Tak ( 1h / msc ) Tak ( 3h / msc )
Forma kontaktu E-mail E-mail + Telefon
Priorytet w zgłoszeniach supportowych Wysoki Najwyższy
Analiza zachowań użytkowników - TAK ( 1h / msc )
Audyt techniczny - TAK ( 1x / 3 msc )
Raporty e-mail - TAK 
Monitorowanie Google Search Console - TAK 
Monitorowanie "uptime" - TAK 
Indywidualny Status Page - TAK 
Zalecany dla Początkujące sklepy Średni i duży e-commerce
Cena 300 PLN / 1 msc
900 PLN / 3 msc
Indywidualna wycena
w zależności od wielkości sklepu

Pozostałe usługi

Godzina pracy specjalisty e-commerce 170 PLN netto / h 
Podłączenie CloudFlare 500 PLN netto

FAQ

Google Search Console to usługa śledzenia i analizowania raportów i danych dotyczących widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Uruchamiamy śledzenie i raportowanie GSC do naszego działu IT, tworzymy mapę witryny, obserwujemy raporty dotyczące błędów indeksacji oraz stanu technicznego strony. Poinformujemy Cię, jeżeli zauważymy poważniejsze problemy lub przygotujemy plan działania w celu jej optymalizacji.

Monitorowanie "uptime" to proces śledzenia czasu, przez który serwis internetowy jest dostępny i działający poprawnie. Podłączymy Twoją stronę do naszego narzędzia do monitorowania które regularnie sprawdzają dostępność witryny poprzez wysyłanie zapytań i rejestrowanie czasu odpowiedzi. Dzięki temu nasi developerzy mogą śledzić wydajność stron, identyfikować problemy z dostępnością oraz podejmować odpowiednie działania naprawcze w przypadku awarii. W pakiecie PREMIUM otrzymujesz dostęp do własnego indywidualnego linku podglądu raportów.

Dla firm posiadająych więcej niż jedną stronę posiadamy zniżki dla pakietów Monitoring oraz Premium. Prosimy o kontakt pod hello@belgrav.com

Usługa rozliczana jest w okresach 3 miesięcznych. Pakiet zostanie przedłużony automatycznie, chyba że poinformujesz nas o rezygnacji miesiąc przed upływem terminu. Minimalny okres skorzystania z pakietu to 3 miesiące.
Chcesz uruchomić
support Shoper?

Stwórzmy razem
coś wyjątkowego.

Skontaktuj się

© 2025 / BELGRAV / All Rights Reserved.