Client
Optyk na Gdańskiej
Wzięliśmy pod lupę Optyka na Gdańskiej!
Państwo Michalscy zwrócili się do nas z zapytaniem o odświeżenie wizerunku firmy optycznej w Bydgoszczy. Dzięki świetniej komunikacji z klientem, szybko znaleźliśmy wspólny język oraz ustaliliśmy plan działania. Założeniem było stworzenie klasycznej i eleganckiej identyfikacji wizualnej, która wpasuje się w klimat ulicy Gdańskiej. Zaczęliśmy od przygotowania podstawowego elementu identyfikacji wizualnej firmy czyli Logo, które swoją formą urozmaici wyjątkowa witrynę salonu optycznego.
Logotyp
Wychodząc naprzeciw potrzebom klienta By osiągnąć jasny przekaz słowo Optyk jest głównym elementem logo. W celu wzmocnienia efektu odbioru dodana jest minimalistyczna ikona okularów. Aby nadać mu bardziej osobisty wydźwięk, nazwisko założycieli jest dodane w stylu ręcznego pisma. Koncepcja również zakładała aby logotyp mógł być wykorzystany jako neon by nawiązać do historii najbardziej znanej handlowej ulicy w Bydgoszczy, która w latach 80 tych, mieniła się paletą święcących kolorów.
Wizytówka
Bardzo ważnym element identyfikacji wizualnej firmy są wizytówki, aby nadać efekt premium i podkreślić unikalność firmy, zaprojektowaliśmy wizytówki na kaszerowanym papierze naturalnym, barwionym w masie. Na rewersie złote logo, wykonane metodą hot-stamping, które mieniąc się w świetle, nadaje dostojności projektowi i zapada w pamięć.
Billboard
Na potrzebę promocji stworzyliśmy też projekt billboardu, standardem reklamy zewnętrznej na wielkim formacie jest czytelność oraz czysty przekaz, ze względu na krótki czas odbioru przez potencjalnego klienta. Dlatego wyróżnione są najważniejsze informacje jak logotyp oraz dane kontaktowe.