Client
Polskie Centrum Architektury Wnętrz
Projektując dla projektantów…
Polskie Centrum Architektury Wnętrz jest organizatorem eventów o tematyce wystroju wnętrz i potrzebowało odpowiedniej dla swojego sektora identyfikacji wizualnej.
Współpracowaliśmy wcześniej z architektami i wiemy jak ważny jest wizerunek firmy w tej branży.
Dlatego projektując podstawowe części identyfikacji, postawiliśmy na minimalizm, który jest bardzo dobrze znany w kręgach architektury wnętrz.
Logotyp
Logotyp idealnie obrazuje nazwę firmy, zawiera mnóstwo symboli, kształtem nawiązuje do Polski na mapie. Linie łączące się w środku, tworzą rzut 3d wnętrza, dodatkowo linie przecinają się w środkowej części sygnetu, co symbolizuje centrum. Prosta i klasyczna kolorystyka daje uniwersalny efekt i łatwo komponuje się z wieloma produktami.
Merchandise
Podczas eventów architektonicznych wręcz nieodłączonym elementem są szeroko pojęte produkty merchendise. Jednym z wielu jakie zaprojektowaliśmy, jest skoroszyt, który wg wytycznych klienta zakładał utrzymanie porządku we wszystkich dokumentach związanych z wystrojem wnętrz. Pomaga on przeprowadzić klienta przez skomplikowany proces projektowania, trzymając wszystkie dokumenty w jednym przejrzystym miejscu. Przygotowaliśmy również projekt torby ekologicznej, która przydaje się zarówno w czasie eventow, jak i podczas codziennych zakupów.
Business card
Podczas eventów, niezwykle istotnym elementem jest moment wręczenia wizytówki, aby zapadła ona w pamięć klienta, warto by wyróżniała się na tle innych. Dlatego wizytówki dla „PCAW” zostały zaprojektowane, pod wydruk na specjalnie dobranym papierze, barwionym w masie o gramaturze ponad 600 g wraz z tłoczonym logo na rewersie, co nadaje wizytówkom solidne i efektowne wykończenie.